سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جولان دلالان ثمره عدم حمایت از پرورش‌دهندگان

مدیرعامل اتحادیه ماهیان گرم‌آبی بیان کرد: کاهش نقدینگی و بدهی بانکی پرورش‌دهندگان موجب جولان دلالان در این بخش شده است.

حسن آقازاده مدیرعامل اتحادیه سراسری ماهیان گرم‌آبی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت برداشت ماهیان گرم‌آبی در سال‌جاری اظهار داشت: با توجه به برداشت اولیه میانگین وزنی ماهیان نسبت به سال گذشته درصدی کاهش داشته که این امر افت تولید نسبت به سال‌های گذشته را نشان می‌دهد.

وی افزود: عدم تأمین به موقع و گرانی بیش از حد نهاده‌ها، کاهش سرمایه در گردش و هجوم بیش از اندازه دلالان در مزارع و استان‌های مختلف مسبب سردرگمی پرورش‌دهندگان این بخش شده است.

آقازاده در ادامه بیان کرد: در واقع کاهش نقدینگی و بدهی بانکی پرورش‌دهندگان موجب جولان دلالان و فروش تولیدات پرورش‌دهندگان به قیمت پایین شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌‌های متولی و جهاد کشاورزی با نظارت بیشتر می‌توانند کیفیت و تولید در این بخش را افزایش دهند تا تولیدکنندگان بتوانند با هزینه کمتر به تولید خود ادامه دهند.

مدیرعامل اتحادیه تصریح کرد: در حالی که برای سرمایه‌گذاران خارجی فرش قرمز پهن می‌کنند اما متأسفانه هیچ حمایتی از تولیدکنندگان داخل انجام نمی‌شود که ادامه این روند تأثیر بسزایی در کاهش تولید و صادرات خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.