سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

خانواده‌های شهدا الگوهای تمام عیار مدیریت جهادی هستند

مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی شناسایی و معرفی الگوهای مدیریت جهادی را در راستای تحقق این نوع از مدیریت مهم و اثرگذار دانست و گفت: خانواده‌های شهدا الگوهای تمام عیار مدیریت جهادی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عباس خاک در همایش "سنگرسازان بی سنگر" امروز با حضور جمعی از ایثارگران جهاد سازندگی و با رویکرد راهکار های تحقق مدیریت جهادی در کرمانشاه برگزار شد، گفت: شهدا یارانی بودند که زندگی و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با همه دشمنی های بزرگ سردمداران جهان یکی از امن ترین نقاط دنیا باشد.

وی افزود:تحقق مدیریت جهادی در گرو تلاش و کار جهادگونه است و تنها در صورتی می توانیم به تحقق مدیریت جهادی کمک کنیم که همگان همچون سال های دفاع مقدس با تمام وجود در صحنه حضور داشته باشند و برای آبادانی سرزمین خود بکوشند.

خاک خاطر نشان کرد: شناسایی و معرفی الگوهای مدیریت جهادی در راستای تحقق این نوع از مدیریت مهم است و این اقدام می تواند گام مهمی در راستای جهادگونه کردن کارها باشد.

خاک در ادامه گفت: کسانی که برای ایران اسلامی چنین فداکاری هایی کرده اند و از جان خود و فرزندانشان مایه گذاشته اند، حتما مدیران کاربلدی هستند که می توانند الگوی تمام عیار مدیریت جهادی باشند.

کانون سنگرسازان بی سنگر استان کرمانشاه با هزار و 850 عضو ، به عنوان یک سازمان مردم نهاد(NGO) ثبت شده است.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.