سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی ایران برای میزبانی دیویس کاپ

رئیس کمیته تیم‌های ملی فدراسیون تنیس گفت: میزبانی شایسته در مسابقات دیویس کاپ برنامه ریزی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی تنیس، میزبانی رقابتهای دیویس کاپ در گروه سه آسیا - اقیانوسیه را به ایران واگذار کرد و بدین ترتیب این مسابقات از تیرماه سال آینده در ایران برگزار می‌شود و دو تیم برتر به گروه دو آسیا- اقیانوسیه صعود خواهند کرد.

فرشاد صفتی؛ رئیس کمیته تیم های در خصوص دریافت میزبانی برای ایران بیان کرد: خوشبختانه فدراسیون جهانی با در خواست میزبانی ایران موافقت کرد و این می‌تواند به ایران کمک کند تا دوباره به گروه دوم آسیا- اقیانوسیه صعود کند.

وی ادامه داد: روز سه شنبه هفته آینده جلسه هماهنگی را در فدراسیون تنیس برگزار می‌کنیم و در خصوص برنامه‌های تیم ملی تا رقابت‌های دیویس کاپ تصمیم گیری خواهد شد و برنامه ریزی‌های لازم برای صعود ایران به گروه دو آسیا- اقیانوسیه انجام می‌گیرد.

رئیس کمیته تیم‌های ملی، در پایان خاطر نشان کرد: در مرداد توانستیم میزبانی شایسته‌ای برای این رقابت‌ها باشیم و استقبال خوب تماشاگران در دیدار برابر کویت می‌تواند در این دوره نیز تکرار شود.

این مسابقات از اواخر تیر و با حضور کشورهای ایران، لبنان، ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه، کامبوج، جزایر پاسینیک و سنگاپور در ایران برگزار می‌شود و دو تیم برتر به گروه دوم آسیا- اقیانوسیه صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.