رئیس کمیته تیم‌های ملی تنیس گفت: برای انتخاب مربی تنیس باید همه جوانب را در نظر گرفت و باید در این زمینه دقت بالایی داشت.

فرشاد صفتی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها باشگاه خبرنگاران جوان درباره ادامه مذاکرات مربی پرتغالی بیان کرد: دسوزا برنامه‌هایش را به فدراسیون تنیس ارائه کرده است و ما در حال تطبیق این برنامه‌ها با زیرساخت‌های موجود در تنیس کشور هستیم.
 
وی ادامه داد: در تنیس مانند فوتبال نیست که سرمربی را با ارائه چند رزومه انتخاب کرد. رزومه مربیان باید با دقت مورد مطالعه قرار بگیرد تا بتوانیم یک فرد را برای مربیگری تنیس انتخاب کنیم.
 
رئیس کمیته تیم‌های ملی درباره‌ی حضور زالیچ کروات در ایران گفت: زالیچ از 14 شهریور به مدت سه هفته در  ایران حضور دارد و فدراسیون نیز مذاکراتی را با این مربی انجام خواهد داد.
 
وی در ادامه درباره‌ی سابقه این مربی ابراز کرد: این مربی کروات سابقه مربیگری تنیس کرواسی در رده‌های 14 و 16 سال را در کارنامه دارد و در سال 2014 با تیم کرواسی نایب قهرمان اروپا شده است. در رقابت‌‌های آینده فیوچرز تهران نیز مربی تونی آندریچ خواهد بود.
 
صفتی درباره‌ی رقابت‌های فیوچرز تهران گفت: این مسابقات از تاریخ ششم شهریور در جدول مقدماتی آغاز خواهد شد و از یکشنبه هشتم شهریور وارد جدول اصلی می‌شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که در رقابت‌های فیوچرز تهران بتوانیم با استفاده از تنیسورهای جوان در ترکیب تیم ملی خود را برای مسابقات مهم پیش رو آماده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، صفتی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار