سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قناعتی: دسترسی بنده به سامانه شهرسازی مسدود شده است

عضو کمیسیون و عمران حمل و نقل شورای شهر گفت: دسترسی بنده به سامانه شهرسازی مسدود شده است تخلفاتی را که شناسایی کرده ایم اما به سامانه برای دریافت اطلاعات بیشتر به دسترسی نداریم.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر در تذکر پیش از دستور ضمن تشکر از شهرداری برای احداث پل صدر در شمال تهران اظهار کرد: از شهرداری برای احداث پل صدر قدردانی می‌کنم اما متاسفانه نمای اسلامی ایرانی برای ستون پل استفاده نشده و شاهد نمای مطلوبی در این پل نیستیم.

وی اضافه کرد: در روی هر ستون نام خداوند نگاشته شود تا شهروندان ضمن تردد از این مسیر ذکر خداوند را نیز بگویند.

قناعتی در تذکر دوم خود به دوربین‌های اتوبان‌ها اشاره کرد و گفت: هزینه زیادی برای نصب دوربین اتوبان‌ها بکار گرفته شده است اما درختان همه دوربین‌ها را در بر گرفته است و متاسفانه دوربین‌ها از درختان عکس‌برداری می‌کنند و این نشان از آن دارد که استفاده خوبی از دوربین‌ها نمی‌شود.

قناعتی ادامه داد: درخواست دارم تا در جانمایی دوربین‌ها دقت نظر داشته باشیم و ماشین‌های که به سرعت در این مسیر حرکت می‌کنند را رصد کنند.

وی در تذکر سوم خود با اشاره به عدم دسترسی به سامانه شهر سازی به صورت خصوصی گفت: چندین بار تذکر داده‌ام و کتبا نیز آن را درخواست کرده‌ام اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است این مشکل را به صورت علنی اعلام می‌کنم که مورد رسیدگی قرار بگیرد .

قناعتی در توضیح این نکته تصریح کرد: ورود بنده به سامانه شهرسازی مسدود شده است و با وجود اینکه تخلفاتی را در این زمینه شناسایی کرده‌ایم دسترسی به بایگانی پرونده‌ها نداریم .

وی تأکید کرد: این موضوع چندین بار به آقای امانی گفته شده و باید بگویم اگر مورد رسیدگی قرار نگیرد به بازرسی شکایت می‌کنیم چرا که نماینده مردم تهران باید به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.