سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

رضایتمندی مردم باید اساس کار مسئولان باشد

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه گفت: رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت از اولویت‌های اساسی است که باید اساس کار و فعالیت مدیران و مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام عبدالله عزیزی در دیدار با جمعی از مراجعین دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: تکریم ارباب رجوع وظیفه مسئولان و کارکنان ادارات در استان کرمانشاه است و ما نیز بر این امر تاکید داریم.

وی تاکید کرد: مسئولان در ادارات به صورت شفاف و صحیح به مردم در خصوص کارهای ارجاع شده از سوی مردم پاسخ دهند و امروز و فردا کردن در کارهای مراجعات مردمی از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

این مقام مسئول در استانداری کرمانشاه تاکید کرد: در صورت مشاهده چنین مواردی و انتقاد از سوی مردم با مسئول مربوطه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه میزان رضایتمندی مردم نمودی از موفقیت مدیران است، اضافه کرد: باید به مردم احترام بگذاریم و هنگام مراجعه آنها به ادارات، مسئولیت خود را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و به برکت حضور آنان امروز ما به این مسؤولیت دست یافته ایم.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.