سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«مشت‌زن» نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال شد

نایب رئیس فدراسیون هندبال و جانشین پروانه نظرعلی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگران جوان، سیدابوالحسن مهدوی، طی حکمی، معصومه مشت‌زن را به عنوان نایب رئیس جدید فدراسیون هندبال منصوب کرد. 

پروانه نظرعلی که پیش از این نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال را برعهده داشت به دلیل غیبت‌ طولانی مدت در این فدراسیون از سمت خود برکنار شد. 

مشت‌زن در مراسم معارفه خود گفت: خیلی خوشحالم که این مسئولیت برعهده من گذاشته شده است. سعی می‌کنم با نگاه تخصص‌محور در مسیر پیشرفت هندبال گام بردارم و در همه امور تلاش می‌کنم از مشورت و همکاری دیگران بهره بگیرم. باید برای موفقیت این رشته در امور بانوان تلاش زیادی کنیم و از همه همکاران و خانواده هندبال در حوزه بانوان می‌خواهم در پیشرفت این مسیر من را یاری کند. 

وی افزود: من ادامه برنامه‌های فدراسیون هندبال در سال 94 را با توجه به برنامه راهبردی فدراسیون و برنامه ششم توسعه در آینده انجام می‌دهم. من اطمینان دارم در آینده بانوان هندبالیست در مسیر پیشرفت خوبی قرار می‌گیرند و موفقیت‌های بیشماری نصیب ما خواهد شد. ما با تاکید بر ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کنیم. امیدوارم با همکاری مسئولان فدراسیون به پیشرفت‌های بزرگی دست یابیم. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.