مربی تیم هندبال مس کرمان معتقد است این تیم امروز جنگ صدرنشینی لیگ برتر هندبال را از منتخب تهران برد.

آرمان علی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بازیکنان ما امروز بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و با اتکا به بازی درخشان سعید حیدری، دروازه‌بان ملی‌پوشمان پیروزی ارزشمندی کسب کردیم.  

وی ادامه داد: باید از بازی بسیار خوب مهرداد صمصامی، رحیم مومنی‌زاده، پیمان صادقی، سرگئی باباش، همینطور عادل طایی به نیکی یاد کنم. تیم ما در نیمه نخست خیلی آماده نشان داد ولی متاسفانه در نیمه دوم با کارت قرمزی که یکی از بازیکن‌مان دریافت کرد، در دفاع ضعیف شدیم اما در کل همه بچه‌ها روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و ما واقعاً جنگ صدرنشینی را بردیم.  

علی‌سعیدی با تمجید از میزبانی تهران افزود: شرایط میزبانی تهران واقعاً خوب و راضی کننده بود و خاطره خوبی از این دیدار برای ما به جا ماند. باید از بازی خوب تیم منتخب تهران هم یاد کنم. آنها قدرتمندانه برابر ما ظاهر شدند اما ما کمی از میزبان بهتر بودیم و برنده شدیم.  

سرمربی تیم مس کرمان در پاسخ به پرسشی مبنی بر کیفیت داوری این دیدار گفت: داوری این دیدار هم طبق معمول مشکلاتی داشت و سوت‌های اشتباهی زده شد که ما هم سعی کردیم مثل همیشه از این اشتباهات چشم‌پوشی کنیم. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار