سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

قزوین تا رسیدن به جایگاه مطلوب خود در صنعت گردشگری فاصله زیادی دارد

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گفت:استان با وجود داشتن ظرفیت ها و استعدادهای بالا هنوز تا رسیدن به جایگاه مطلوب و شایسته خود در صنعت گردشگری فاصله زیادی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛منوچهر حبیبی  افزود: برای کم کردن این فاصله باید مدیریت و برنامه ریزی صحیحی را اعمال کنیم.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارقزوین بر تلاش برای توسعه و گسترش زیرساخت های مربوط به گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: در انجام این کار باید از موازی کاری و بخشی نگری پرهیز شود و و نگاه همه دستگاه ها باید منسجم و هماهنگ باشد.

حبیبی بر ساماندهی هرچه زودتر چهار روستای پرجاذبه اوان، وربن، زرآباد و زواردشت الموت و همچنین حل مسایل و مشکلات مجتمع تفریحی و گردشگری فدک تاکید کرد و گفت: این مکان از مناطق مستعد قزوین برای جذب و اقامت گردشگر به شمار می روند.


قائم مقام ستاد خدمات سفر استان قزوین اظهار کرد: می توان در کنار مکان های دیدنی استان، مجموعه هایی را به منظور اقامت و اسکان گردشگران در نظر گرفت و به آنها مجوز فعالیت داد.

وی بر جذب سرمایه گذاران علاقه مند در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم به تقویت گردشگری استان می انجامد.


حبیبی با اشاره  بر ضرورت نظارت بر ساخت و ساز در مناطقی که دارای جاذبه های طبیعی  گفت: از دستکاه های ذیربط انتظار می رود نظارت لازم را برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در این مناطق به عمل بیاورند.


استان قزوین در حالی دارای یکهزار و 304 اثر ثبت شده تاریخی در فهرست آثار ملی می باشد که کمتر از یک درصد از مساحت کشور را در برگرفته است.

انتهای پیام/س
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.