سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سارق اينترنتي ، داماد شاكي بود

فردي كه به صورت اينترنتي از حساب يكي از شهروندان بيش از 13 ميليون ريال برداشت كرده بود شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "رضا عرب عامري" فرمانده انتظامي شهرستان لنجان گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه بالغ بر 13 ميليون ريال از حساب بانكي وي به صورت اينترنتي سرقت شده است، موضوع سريعاً در دستور كار پليس فتا قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: كاراگاهان دايره مبارزه با جرايم سايبري اين فرماندهي با انجام تحقيقات علمي و رصد موضوع در فضاي مجازي فردي كه اقدام به اين سرقت كرده بود شناسايي و دستگير شد.

وي با بيان اينكه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهم داماد شاكي است كه اعتياد شديدي نيز به مواد مخدر دارد عنوان داشت: متهم در تحقيقات صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابي انگيزه اصلي اين عمل مجرمانه را تامين هزينه مواد مصرفي خود عنوان كرد.

متهم در خصوص نحوه سرقت خود گفت: با سوء استفاده از اعتماد پدر همسرم رمز دوم كارت وي را فعال كرده و سپس در فرصتي مناسب به صورت اينترنتي از حساب وي برداشت كرده و با پول هاي سرقتي شارژ تلفن همراه خريده و آنها را به قيمت كمتري به فروش مي رساندم .

سرهنگ عرب عامري تصريح كرد: با اعتراف صريح متهم در همين خصوص پرونده قضايي تشكيل و وي براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل شد. 


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.