فردي كه با بدست آوردن اطلاعات بانكي يكي از شهروندان اقدام به سرقت از حساب وي نموده بود دستگير شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر بيان داشت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه از حساب وي مبلغ 16 ميليون ريال بصورت اينترنتي سرقت شده موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت:پس از بررسي هاي فني و تخصصي در فضاي مجازي توسط كارشناسان اين پليس مشخص شد سارق بوسيله مبلغ سرقتي اقدام به خريد ساعت مچي از سايتي اينترنتي نموده است،لذا پس از انجام تحقيقات كامل متهم شناسايي و دستگير شد.

همچنين اين مقام انتظامي افزود: متهم كه تحت عنوان پيك موتوري فعاليت داشته پس از جلب اعتماد مشتري، كارت بانكي وي را جهت انجام امور بانكي تحويل گرفته كه او نيز از اعتماد مشتري سوءاستفاده نموده و اطلاعات حساب بانكي او را يادداشت و در فرصتي مناسب اقدام به سرقت از حساب مي نمايد.

سرهنگ مرتضوي به شهروندان توصيه نمود:كارت بانكي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد و از رمز و اطلاعات حساب بانكي خود به خوبي محافظت نماييد،و در صورت افشاي رمز بانكي سريعا نسبت به تغيير آن اقدام نماييد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.