سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

انهدام باند سارقان تيرآهن

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: اعضای باند سرقت 70 تن تيرآهن دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ ستار خسروی گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه كاميون حامل 23 تن تيرآهن موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در حال انجام تحقيقات براي دستگيري سارق يا سارقان بودند كه 2 سرقت مشابه ديگر نيز به پليس گزارش شد كه بررسي ها حاكي از آن بود كه سارقان به سيستم هاي امنيتي خودرو آشنا هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بيان اينكه سارقان پس از هر بار سرقت خودروها را در يكي از خيابان ها رها مي كردند تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات علمي و تخصصي نیروهای پليس هويت اصلي سردسته باندي كه اقدام به اين سرقت ها كرده بود شناسايي شد.

وي افزود: بررسي ها نشان داد كه متهم فقط به انگيزه سرقت محموله ها اقدام به سرقت کاميون كرده و باندي که با وي همکاری دارند در امر خريد و فروش آهن اشتغال داشته و به همين جهت سارق چاره اي جز رها كردن خودروها نداشت.

سرهنگ خسروي گفت: با شناسايي هويت متهم،وي در عملياتي ويژه دستگير و با اعتراف به سرقت های صورت گرفته عنوان داشت، چون پیش از این راننده کاميون بوده و آشنايي کامل به خودروهای سنگين دارد با شگردی خاص آن ها را سرقت كرده و پس از فروختن محموله های تيرآهن خودروها را در حاشيه شهر رها می كرده است.

وی افزود: متهم 41 ساله، متاهل و دارای 13 فقره سابقه كيفری است و در اين سرقت ها چهار نفر ديگر نيز با وی همكاری داشته اند كه  آنها نيز شناسایی و در يک عمليات همزمان و منسجم دستگير و در بررسی مخفيگاه آنان سه محموله تيرآهن فوق سبک صادراتی به وزن 70 تن كشف شد.

سرهنگ خسروی در پایان گفت: از آنجا كه سه محموله سرقتی تير آهن فوق سبک صادراتی بوده و به دليل وزن ناچيز در داخل کشور ممنوعيت فروش داشته و در صورت استفاده از آن به ويژه در صنعت ساختمان سازی احتمال بروز حوادث دلخراش برای شهروندان را در پي داشت خوشبختانه با اقدامات ويژه پليس آگاهی اين محموله ها قبل از بروز هر گونه حادثه ای كشف و با مجرمان برخورد قانونی صورت گرفت. 



انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.