سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش ضعیف تنسیورهای ایرانی در جونیور اصفهان

جدول مقدماتی تنیس آی تی اف جونیور اصفهان با صعود دو نماینده ایران به مرحله بعد پایان یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه  سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابتهای تنیس زیر 18  ساله های آی تی اف جونیور در اصفهان صبح امروز با  برگزاری مسابقات جدول اصلی آغاز سد و 64 تنیسور در این  مرحله در قسمت پسران و32تنیسور در بخش دختران به  رقابت  با  یکدیگر خواهند پرداخت.

روز گذشته و در جدول مقدماتی این  تورنمنت سپهر غیاثی به  همراه نمایندگانی از کشورهای ترکیه، سوریه، تاجیکستان و هند با غلبه بر حریفان خود به  جدول اصلی این مسابقات صعود کردند. همچنین در بخش دختران نیز لاچین افشین با  نتیجه دو بر صفر از سد شبنم خدابخشی عبور کرد و به  مرحله بعد صعود کرد اما کیمیا اسبق پور و پگاه کارآور مقابل نمایندگان ترکیه شکست خوردند و از صعود به  جدول اصلی بازماندند. بدین ترتیب در بخش دختران لاچین افشین از ایران به همراه نمایندگان ترکیه و هند جواز حضور در جدول اصلی ان  رقابتها را بدست آورند.

در این مسابقات که شانزدهمین دوره آن در ایران برگزار می‌شود بیش از 100 تنیسور از کشورهای آسیایی و اروپایی و نمایندگان ایران حضور دارند و تا یازدهم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین قرار است در حاشیه ایی رقابتها اردوی تیم  نوجوانان ایران با هدایت فرشید زیدی برگزار شود و تنیسورها با  حضور در اردوی تیم  ملی خود را برای مسابقات غرب آسیا در لبنان آماده کنند.

تونی‌اندرویچ که پس از مسابقات فیوچرز تهران در ایران حضور دارد روز گذشته با  حضور در اصفهان از نزدیک از این  رقابتها دیدن کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیسورها ، تاجکستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.