سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

معرفی سرپرست جدید امور آبفار نور

سرپرست جدید امور آبفار نور معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛،با حکم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران سرپرست جدید امور آبفار شهرستان نور منصوب ، معرفی و مشغول به کار شد.

مدیر عامل شرکت آبفار مازندران در آیین تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید امور آب و فاضلاب روستایی نور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در گذشته در روستاهای سرسبز مازندران در هر گوشه ای چشمه آبی می جوشید و نیاز مردم از آب شرب برطرف می شد اما امروزه با گسترش روستاها و افزایش جمعیت شاهد افزایش مصرف آب هستیم.

عبدالهی با اشاره به جمعیت 3 میلیون نفری مازندران که نیمی از این جمعیت در روستاهای استان زندگی می کنند افزود: جمعیت و مصرف دو متغییری است که علیرغم کاهش منابع آبی در مازندران همچنان رو به افزایش است لذا در این شرایط مدیریت توزیع و مصرف بسیار مهم است لذا ما به عنوان دولتمردان علاوه بر مدیریت توزیع وظیفه داریم مدیریت مصرف را نیز در مردم نهادینه کنیم تا میانگین مصرف آب را به استانداردهای جهانی برسانیم .

وی تغییر و تحول را لازمه پویایی و حرکت عنوان و تصریح کرد: فلسفه اصلی جابه جایی ها استفاده از ظرفیت ها و توانمندی افراد است تا با واگذاری مسوولیت روند خدمت رنگ و بوی تازه بگیرد و بتوانیم به اهداف مان نزدیک شویم.

آرامیده با حکم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به عنوان سرپرست امور آبفار این شهرستان منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سرپرست ، امور ، آب ، فاضلاب ، نور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.