مراسم چهلم شهیدان فاطمی و مهدوی با سخنرانی رئیس دفتر عمومی ‌حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا در حسینیه ثار الله آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سرتيپ سید حسام هاشمی در ابتدای سخنان خود در این مراسم به علت و فلسفه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما هشت سال دفاع كرديم و در مقابل تمام دنيا ایستادیم تا ارزش‌های اسلامی و قرآنی كه بعد از 1400 سال احيا شد را دوباره پابرجا کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تا به حال به دنبال نفوذ و لطمه زدن به انقلاب ما است تصریح کرد: واقعه عاشورا با تكرار طی سال‌های متمادی موجب آگاهی، بيداری و زمينه‌ساز انقلاب ما شد و با تکرار مدام وقايع دفاع مقدس باید گفتمان شهدا و شهادت در ذهن جوانان ما ملكه شود.

رئیس دفتر عمومی ‌حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا بصیرت مردم ایران را عامل بازدارنده تهدیدات دشمن دانست و افزود: تنها چيزی كه نگذاشته است تهديد بالقوه دشمن به حالت بالفعل درآيد بصيرت و آگاهی مردم و داشتن ولايت فقيه است.

وی به سه عامل مهم پيروزی رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و یاد آور شد: خدايی بودن و خدايی جنگيدن، همراه بودن با يك رهبر الهی و استقامت در راه خدا از عوامل پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: برگزاری ، مراسم ، مهدوی ، حسینیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.