سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشتی برای شهید محمد جهان‌آرا

صحبت‌های محسن رضایی و پدر شهید جهان‌آرا را در برنامه پخش خواهیم کرد و با یکی از بازماندگان در حادثه سقوط هواپیما شهید، صحبت خواهیم کرد.

الهام صدیق تهیه کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه برنامه شهید جهان‌آرا گفت: به مناسبت روز شهادت شهید محمد جهان‌آرا، 7 مهر، برنامه‌ای را به این سردار بزرگ اختصاص داده‌ایم. در این برنامه صحبت‌های محسن رضایی در زمان جنگ، همچنین پدر شهید جهان‌آرا را پخش می‌کنیم.

وی مطرح کرد: با یکی از بازماندگان حادثه‌ای که برای شهید جهان‌آرا اتفاق افتاده درباره لحظه به شهادت رسیدن شهید صحبت خواهیم داشت. همچنین صحبت‌های شهید جهان‌آرا را در برنامه پخش خواهیم کرد، گوینده این برنامه مهدی طهماسبی است.

صدیق در خصوص برنامه «مردان تاریخ» اظهار داشت: برنامه «مردان تاریخ» قرار است روزهای یکشنبه و سه‌شنبه به صورت مسابقه از رادیو ایران پخش شود. روز یکشنبه یک شخصیت تاریخی را غیرمستقیم معرفی می‌کنیم تا شنوندگان برنامه با پیامک و از طریق سایت این شخصیت را حدس بزنند و روز سه‌شنبه برگزیدگان را معرفی می‌کنیم. این برنامه با کارشناسی علی تهران‌بند و گویندگی سعیده سلطانی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.