سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان پیام نور اصفهان در پی حوادث حج امسال

انجمن اسلامی دانشجویان پیام نور مرکز اصفهان در پی حوادث حج امسال بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، متن بیانیه بدین شرح است :

بسمه تعالی

انا الله و انا الیه الراجعون

در سالیان گذشته هربار به دلایلی ده ها و صدها زائر خانه خدا، قربانی سوءمدیریت متولیان حج شدند.دولت سعودی بارها بی کفایتی خویش در مدیریت مراسم حج را به نمایش گذاشته و اکنون به فاصله دو هفته از واقعه تلخ سقوط جرثقیل و کشته شدن ده ها تن از زائرین خانه خدا، کام مسلمین جهان را در روز عید قربان تلخ نمود. حوادث حج امسال به ویژه فاجعه منا بی تدبیری و بی کفایتی عربستان را بیش از پیش بر همگان آشکار ساخت و گویی هنوز هم سریال اتفاقات غم بار و تاسف برانگیز حج تمام نشدنی است. اتفاقاتی که مسئولین سعودی متاسفانه به جای عذرخواهی از حجاج و دولت های اسلامی درصدد توجیه کم کاری و اشتباهات خویش اند و کما فی السابق به فکر شانه خالی کردن از زیر بار اسف بار آنند .

البته انتظار عذرخواهی و پذیرفتن اشتباه از دولتی که عامل کشتار هزاران کودک و زن و مرد بی گناه یمنی در ماه های اخیر بوده است، انتظار گزافی است؛ اما رژیم آل سعود و اربابان غربی اش بدانند، عمر رژیم های منحوس و پیوندخورده ی سعودی و صهیونیستی به زوال خویش نزدیک می گردد و به زودی سایه ی شوم آنان بر حرمین شریفین کم خواهد شد.

بر خود لازم می دانیم ضمن قدردانی از پیگیری های مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران، از ریاست محترم جمهور و وزیر محترم امور خارجه در خواست کنیم در فرصت نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اتخاذ مواضع صریح، پیگیر روشن شدن دلایل اتفاقات حج امسال و احقاق حق حجاج ایرانی باشند.

اعضای انجمن اسلامی دانشجویان پیام نور مرکز اصفهان ضمن حمایت از تجمع دانشجویان مقابل سفارت عربستان، روز یکشنبه با قلبی آکنده از اندوه و چشمانی پرخون و به خشم آمده از سوء تدبیری عربستان سعودی در فاجعه ی اخیر منا، انگشت اتهام به سمت نوچه ی تروریست پرور غرب گرفته و با رساترین صدا، همگام با سایر دانشجویان مسلمان فریاد مرگ بر آل سعود سر خواهند داد.

در پایان ضمن عرض تسلیت به حضرت صاحب الزمان (عج)، نایب برحقش، امام خامنه ای و جمیع مسلمین علی الخصوص هموطنان عزیزمان، از خداوند منان برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.