سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانگرد: سازمان فناوری اطلاعات مجری شبکه ملی اطلاعات نیست

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:سازمان فناوری اطلاعات مجری شبکه ملی اطلاعات نیست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان نصر الله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه)در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد با اشاره به اجرای شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد:ما از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشغول طراحی ،هماهنگی و نظارت بر اجرای شبکه ملی اطلاعات نیستیم بلکه تنها هماهنگی های فنی برعهده ما است.

وی افزود: اجرای شبکه ملی اطلاعات باید با همکاری تمام دستگاه‌ها و شرکت‌های pap صورت گیرد و می‌توان گفت اجرا کننده پروژه شبکه ملی اطلاعات تنها سازمان فناوری اطلاعات نیست.

جهانگرد در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سازمان فناوری اطلاعات تصریح کرد: همه اقداماتی که این سازمان برعهده دارد، طی برنامه ششم توسعه دنبال می‌کنم که از جمله این برنامه‌ها برپایی خدمات دولت الکترونیک در سراسر کشور است که امیدواریم در نمایشگاه الکامپ امسال یک غرفه مختص دولت الکترونیک برپا کنیم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات بیان کرد: در طراحی شبکه ملی اطلاعات مهم‌ترین موضوع ارائه شبکه‌ای با کیفیت بالا و ایجاد امنیت و استقلال مدیریت اینترنت در کشور است که این شبکه در حال حاضر در حال انجام است اما به نقطه بهینه نرسیده اند.

جهانگرد در ادامه به ایجاد شبکه ملی اطلاعات و نقش آن بر کاهش اختلالات در زمینه ارتباطات خبر داد و گفت: اگر تحت هر شرایطی ارتباطات دچار اختلال شود، نباید ارتباطات داخل ایران از بین برود و برای این کار اقدامات مختلفی در حال انجام است و سعی داریم که ظرفیت ارتباطی زیرساخت کشور را برای پاسخ به نیاز مخاطبان و عدم محدودیت دسترسی کاربران تا آخر سال جاری افزایش دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.