سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

ذخيره‌سازي 1400 تن مرغ و گوشت براي محرم و صفر

مديرکل شرکت پشتيباني امور دام براي تامين اقلام مورد نياز ايام محرم و صفر از ذخیره سازی يک هزار تن مرغ و بيش از 400 تن گوشت قرمز خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادي سلامات با اشاره به توزیع مرغ و گوشت در ایام محرم و صفر گفت: براي تامين اقلام مورد نياز ايام محرم و صفر يک هزار تن مرغ و بيش از 400 تن گوشت قرمز ذخيره‌سازي شده است.

وی اظهارکرد: در حال حاضر ميزان تقاضا خيلي کم است اما در ايام محرم و صفر به دليل بالا رفتن تقاضا، گوشت و مرغ ذخيره‌سازي شده عرضه مي‌شود.

مديرکل شرکت پشتيباني امور دام خوزستان افزود: حجم مرغ و گوشت ذخيره‌سازي شده، بيش از نياز است و پس از تشکيل ستاد تنظيم بازار و تعيين نرخ، عرضه خواهند شد.

سلامات تصريح کرد: در حال حاضر قيمت هر کيلوگرم مرغ5000 تومان در درب سردخانه‌ها است و اين قيمت در ايام محرم و صفر با تغییر کمی روبرو خواهد شد و به احتمال زياد در اهواز و آبادان به دليل نزديکي به سردخانه 5500 تومان و ساير شهرستان‌ها 5600 تومان باشد.

مديرکل شرکت پشتيباني امور دام خوزستان در پایان یادآور شد مرغ و گوشت در محرم و صفر همانند عيد نوروز در غرفه‌هاي ويژه‌اي در سطح شهرهاي استان توزيع مي‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.