سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری نمایشگاه آثار هنری کودکان بی سرپرست در مشهد

دوازدهمین نمایشگاه آثار هنری کودکان بدسرپرست و بی سرپرست با همت گروه دانشجویی باران در دانشگاه غیر انتفاعی امام سجاد علیه السلام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر گروه دانشجویی باران در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: ایجاد انگیزه اشتغال در کودکان بدسرپرست و بی سرپرست و نیز فروش آثار این افراد از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

محمود گلمکانی ایجاد خودباوری شوق و نیز تقویت اعتماد به نفس در کودکان بدسرپرست و بی سرپرست را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست عنوان کرد و افزود: آثار این کودکان در کنار آثار هنرمندان بزرگ به نمایش در می آید تا باور توانایی رقابت با بزرگان در آنان زنده و تقویت شود.

وی با اشاره به این که بخش اعظمی از آثار ارایه شده در نمایشگاه آثار هنری گروه دانشجویی باران حاصل زحمت کودکان بدسرپرست و بی سرپرست است گفت: تمام مبلغ حاصل از فروش آثار ارایه شده در این نمایشگاه به صاحبانش تعلق می گیرد.

گلمکانی اضافه کرد: این نمایشگاه که به همت دانشجویان دانشگاه های مختلف در سطح شهر مشهد برگزار شده است از امروز با حضور مسوولان استانی گشایش خواهد یافت و تا پایان هفته بعد از آن نیز دایر خواهد بود.

دبیر گروه دانشجویی باران افزود: نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 19 در دانشگاه غیر انتفاعی امام سجاد علیه السلام مشهد واقع در بلوار جلال آل احمد پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

گفتنی است گروه دانشجویی باران در سال 82 با تنظیم اساسنامه به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و تا کنون با برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه های گوناگون از جمله درسی و هنری توانسته گامی بلند در مسیر ارتقای دانش و بینش کودکان بدسرپرست و بی سرپرست بردارد.

انتهای پیام/ب  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.