سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلچ: سعی می کنم حواس حدادی را پرت کنم

ستاره آمریکایی تیم ملی بسکتبال فیلیپین گفت: سعی می کنم در بازی مقابل ایران حواس حامد حدادی را پرت کنم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ آندری بلچ ستاره آمریکایی تیم ملی فیلیپین بعد از سال ها تجربه بازی حرفه ای در لیگ بسکتبال NBA از فصل قبل وارد ترکیب تیم ملی فیلیپین شد. حضور بلچ امیدواری زیادی به هواداران تیم فیلیپین داد که علی‌رغم بازیکنان خوب در پست های بیرونی، همیشه نگران سایز بازیکنان خود در مقابله با تیم هایی مثل ایران و چین بودند.

بلچ در آستانه بازی با تیم ملی ایران می گوید: به تیم خودمان کاملا ایمان دارم، با این وجود بازی با ایران آسان نیست. باید سخت کار کنیم.

بازیکن تبعه فیلیپیین درباره جریان غیبت خود در جام ویلیام جونز می گوید: به خاطر فوت یکی از اقوام نزدیکم به آمریکا رفته بودم. همیشه برایم خانواده در اولویت است و باید در دوره ای سخت به مادرم رسیدگی می کردم.  

وی که سال قبل در جریان جام جهانی همراه تیم ملی فیلیپین بود، ادامه می دهد: این اولین باری است که در آسیا بازی می کنم و هدفم واضح است. آمده ام که قهرمانی آسیا را ببریم. مدت زمان زیادی است که برای مسابقات آماده ایم.

بلچ درباره حامد حدادی سنتر تیم ملی ایران می گوید: خیلی خوب می دانم که حامد بازیکنی فوق العاده است. تا به حال چند بار مقابل او در لیگ چین بازی کرده ام. بازی مقابل حدادی برای هیچ بازیکنی آسان نیست. سعی می کنم فشار توپ را در بازی زیاد کنم که حواس او پرت شود.

بازیکن آمریکایی‌الاصل‌ فیلیپین همچنین تاکید می کند که در صورت رسیدن جردن کلارکسون به تیم ملی فیلیپین، شانس این تیم برای قهرمانی بالاتر می رفت.

تیم های ملی فیلیپین و ایران از ساعت 7:15 دقیقه روز دوشنبه به وقت ایران در جریان دور دوم جام ملت های آسیا با یکدیگر روبرو می شوند.

انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.