سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

فاجعه منا بی‌کفایتی آل‌سعود در مدیریت حج نشان می دهد

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فاجعه منا و مرگ حجاج در آن، اظهار داشت: این فاجعه نشان از بی‌کفایتی آل‌سعود در مدیریت حج را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از یاسوج حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با بیان اینکه آل‌‌سعود نشان داد که کفایت مدیریت حج را ندارد، افزود: حادثه سقوط جرثقیل و حادثه منا نشان می‌دهد که آل‌سعود در مدیریت حج ضعف دارند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: این فاجعه غم‌انگیز برای مسلمانان حکایت از نالایقی و ضعف راهبردی حکومت آل‌سعود در تأمین امنیت زائران خانه خدا دارد.

بزرگواری تصریح کرد: به خاطر جنگ قدرتی که در بین شاهزادگان سعود وجود دارد هر کدام از آن‌ها می‌خواهند این ضعف‌ها را به دیگری نسبت دهند.

وی گفت: جای سئوال دارد که چرا این حوادث غم‌انگیز هر کجا که ایرانی‌ها هستند رخ می‌دهد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به جنگ ناخواسته‌ای که سردمداران سعودی بر علیه مردم مظلوم یمن راه انداخته‌اند و سرگرم تقویت تسلیحاتی تکفیری‌های مسلمان‌کش در سوریه و عراق هستند، آن‌ها دیگر توجه خاصی به حجاج بیت‌الله الحرام و امنیت آن‌ها ندارند.

بزرگواری گفت: همه این حوادث نشان از بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی آل‌سعود در مدیریت حج دارد و آل‌سعود توان مدیریت مناسک حج را ندارد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: حادثه ، منا ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.