سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج مسابقات قهرمانی بسکتبال بانوان در رده‌های سنی مختلف

نایب‌رئیس هیات بسکتبال استان تهران نتایج مسابقات بسکتبال بانوان کشور در رده‌های مختلف را اعلام کرد.

شبنم کلاهی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران در شهرستان ری با همکاری شورای شهر شهرداری و تربیت بدنی باقرشهر در تالار تربیت بدنی این شهرستان برگزار شد. فینال و رده‌بندی این مسابقات به صورت ضربدری برگزار شد. تشکر می‌کنم از مسئولان برگزارکننده که مسابقات خوب و سالمی را برگزار کردند. 

وی افزود: از سه‌شنبه تا پنجشنبه میزبان این مسابقات بودیم. مسابقات در پنج رده سنی برگزار شد و مقام‌های اول تا سوم مینی بسکتبال به ترتیب به فارس، تهران و اصفهان رسید. در رده سنی نونهالان کردستان، تهران و اصفهان اول تا سوم شدند. در رده سنی نوجوانان هم تهران، فارس و کردستان به ترتیب روی سکو رفتند. در جوان تهران قهرمان شد و آذربایجان شرقی و اصفهان دوم و سوم شدند. در امیدها هم تهران، آذربایجان شرقی و کردستان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند. 

به گفته کلاهی تهران در این مسابقات سه قهرمانی و دو نایب قهرمانی به دست آورد.  

همچنین فاطمه کرم‌زاده، نایب‌رئیس فدراسیون بسکتبال هم به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسابقات قهرمانی بانوان کشور در پنج رده سنی مینی‌بسکتبال، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برگزار شد. این مسابقات سه ماه طول کشید. 320 ورزشکار از 20 استان، سه روز در این مسابقات حضور داشتند. 

وی ادامه داد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده از سطح مطلوبی برخوردار بودند. میزبانی و داوری‌ها هم بسیار خوب بودند. نسبت به سال‌های گذشته، این مسابقات چشمگیرتر بود و سطح تیم‌ها هم بالاتر رفته بود. 


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.