سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از نمایشگاه ارتباطات سال 94 چه خبر؟

نمایشگاه تلکام 2015 با حضور مرکز ملی فضای مجازی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روز شاهد تغییر و تحول در تکنولوژی هستیم و در این میان ارتباطات و کیفیت آن می‌تواند نقش بسیار زیادی در استفاده مردم از تکنولوژی داشته باشد و اگر بتوان کیفیت مناسب ارتباطات و فناوری اطلاعات را فراهم کنیم طبیعتا رضایت مردم از آن بیشتر می‌شود و امروزه با توجه به افزایش گرایش مردم به ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده از تولیدات داخلی می‌تواند نقش بسیاری در گرایش و استقبال از تکنولوژی‌ها داشته باشد.

به همین منظور نمایش تولیدات داخلی و خارجی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور چند سالی است در نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه تلکام برگزار می‌شود.

این نمایشگاه هر ساله در اوایل مهر ماه برپا می‌شود و در آن تعدادی از تولیدکنندگان داخلی و خارجی توسعه خود را در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

سال گذشته نمایشگاه تلکام 2014 یا همان پانزدهمین نمایشگاه تلکام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نیمه اول مهر ماه افتتاح شد و در این نمایشگاه حدود 45 تا 60 شرکت بین‌المللی و بیش از 115 شرکت داخلی شرکت کردند و امسال با توجه به رسیدن مهر ماه قرار است این نمایشگاه از چهارم مهر ماه توسط رئیس مرکز ملی فضای مجازی افتتاح شود.

در شانزدهمین نمایشگاه تلکام آخرین دستاوردها و خدمات ارائه شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های وابسته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین آخرین دستاوردهای صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان 17 کشور جهان در نمایشگاه ایران تلکام 2015 حضور می یابند.

گفتنی است؛ شانزدهمین نمایشگاه تلکام از 4 تا 7 مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا است.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.