سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در آمل لغو شد

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان در پی فاجعه دردناک منا، کشتار مسلمانان در مناسک حج و پیام رهبر انقلاب مبنی بر اعلام سه روز عزای عمومی در کشور به تعویق افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان : محمود نائیج با اشاره به اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان که قرار بود صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار شود، به تعویق افتاد، افزود: در پی فاجعه دردناک منا، کشتار مسلمانان در مناسک حج و پیام رهبر انقلاب مبنی بر اعلام سه روز عزای عمومی در کشور با تصمیم ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان این همایش به آینده نزدیک موکول شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل تصریح کرد: فاجعه مصیبت‌بار روز گذشته در منا که در آن جمع زیادی از میهمانان الهی جان خود را از دست دادند، دل هر فرد مسلمان را به درد آورده است و باید با خانواده چشم‌انتظار و مصیبت‌دیده این حادثه اندوه‌بار ابراز همدردی کرده و به بازماندگان عرض تسلیت داشته باشیم.

وی بیان کرد: در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهرستان آمل قرار بود مسئولان، خانواده‌ها و مردم از میدان قائم (عج) خیابان امام خمینی (ره) تا سرای مهر را بپیمایند که با تصمیم اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آینده نزدیک برگزار می‌شود.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.