سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی فیلیپین: احترام زیادی به تیم ایران می‌گذارم

سرمربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین گفت: همیشه طرفدار ایران بوده ام و احترام زیادی برای این تیم قائلم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تب بالدوین گفت: بازیکنان فیلیپین حدود 7 هفته کنار هم تمرین کرده اند که مشخصا زمان زیادی نیست. پیشرفت زیادی در این مدت داشتیم اما صادقانه بگویم که هنوز به کار بیشتری نیاز داریم تا به آمادگی دلخواه برسیم. البته مسابقات مرحله مقدماتی هم فرصت خوبی برای تیم بود.تیم های ایران و فیلیپین در مرحله دوم جام ملت ها با یکدیگر هم گروه می شوند.
 
سرمربی فیلیپین درباره ایران اظهار کرد: من همیشه طرفدار ایران بوده ام. بارها تیم هایم مقابل بازیکنانی مثل حدادی، نیکخواه و کامرانی بازی کرده اند. احترام زیادی برای نوع بازی و نظم این بازیکنان قائلم. اعتقاد قلبی دارم که تیم ایران یکی از قویترین تیم های این دوره است؛ با این وجود هیچ راهی برای موفقیت ما وجود ندارد، مگراینکه از سد ایران بگذریم. بنابراین در عین حال که به تیم ایران احترام می گذارم، بزرگترین هدفم در مسابقات هم شکست این تیم است.  

وی افزود: رقابت من با ایران دوستانه است. بائرمن را از قبل می شناسم. احترام زیادی هم برای بچیروویچ و ماتیچ مربیان قبلی ایران قائل بودم و در مجموع سابقه زیادی در برخورد با این تیم دارم.
 
بالدوین به چین به عنوان یکی از مهمترین حریفان ایران و فیلیپین اشاره کرد و گفت: ما و ایران به خوبی می دانیم که تیم چین چقدر سرسخت است و هر دو تیم باید تا فینال از سد چین بگذرند. چین بازیکنان با تجربه ای دارد و قدرتمند است.البته حالا بیشتر تمرکزم در گروه های مراحل اول است که ایران هم در آن حضور دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.