سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمشید شاه محمدی:

نباید به خاطر پول در هر پروژه‌ای حضور یافت

جمشید شاه محمدی بازیگر سینما و تلویزیون از دلایل کم کاری خود و راز ماندگاری هنرمندان گفت.

جمشید شاه محمدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های اخیر هنری خود اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل صنعفی که در فیلم‌نامه‌ها و قصه پردازی‌ها وجود دارد و در عرصه بازیگری فعالیت نمی‌کنم و مشغول به تدریس هستم، همه چیز پول نیست و خدا را شکر به لحاظ مالی هم مشکلی ندارم که بخواهم در هر پروژه‌ای حضور داشته باشم.

وی با اشاره به این که تحصیلات آکادمیک در موفقیت بازیگران تاثیر گذار است، گفت: هنرمندی که آگاهی و اطلاعات بسیاری در این زمینه داشته باشد، موفق تر خواهند بود چون همین تحصیلات و آگاهی می‌تواند یک شخصیت را از آن خود کند و به ایفای نقش بپردازد.

بازیگر مجموعه "کلاه پهلوی" در خصوص راز ماندگاری هنرمندان عنوان کرد: یک هنرمند وقتی در این عرصه ماندگار می‌شود که عاشق این کار باشد و عاشقانه فعالیت کند، با تحقیق و بررسی پیشنهادهای بازیگری را بپذیرید و سعی کند در این مسیر تجربه کسب کند. زمانی که هنرمندان چون محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی و ... وارد این عرصه شدند به کسب تجربه پرداختند و همین موضوع دلیل ماندگاری و موفقیت آنها در این حیطه است.

شاه محمدی در مورد موفقیت بازیگران جوان در حال حاضر بیان کرد: بازیگران جوان بسیاری در این عرصه فعالیت می کنند که برخی از آنها موفق هستند. بسیاری از این بازیگران در تئاتر فعالیت می‌کردند، تحصیلات آکادمیک دارند و باید در زمینه تصویر هم تجربه کسب کنند چون هر کاری نیازمند تجربه است.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری مطرح کرد: اگر کسی تنها برای کسب شهرت و ثروت قصد ورود به این عرصه را دارد در اشتباه است و هیچ گاه موفق نمی‌شود، باید عاشق این حرفه بود و با علاقه فعالیت کرد. علاقمندان بازیگری بدانند هیچ گاه با حضور و در کلاس‌های سه ماهه و یک ساله و ... بازیگر نخواهند شد و تنها با مطالعه، تحقیق و بالا بردن افق فکری خود می‌توانند در این عرصه ماندگار شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.