سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شیخ‌السلام: عربستان با بمب در یمن و مکه با بی‌کفایتی مسلمانان را شهید می‌کند

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این حادثه بی‌کفایتی عربستان را می‌رساند.

"حسین شیخ‌الاسلام" در گفتگو با خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون حادثه کشته‌ و مجروح شدن حجاج در منا گفت:  این بی کفایتی عربستان را محکوم می کنیم و این حادثه نهایت بی‌تدبیری این کشور را می‌رساند.

وی ادامه داد: آنها از یک طرف در جنوب مسلمانان را در یمن شهید می کنند و از طرف دیگر با بی‌کفایتی و سوءمدیریت خود حجاج کشورها را و این حادثه  باعث آبروریزی برای شاهنشاهی پوسیده عربستان است.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به خانواده های این حجاج تسلیت می‌گوییم و امیدواریم که فکر جامعی برای اداره توسط علما به کشورهای اسلامی برای تامین امنیت حجاج صورت گیرد چرا که رقابت‌های داخلی خاندان آل‌سعود امروزه منجر به ضربه‌خوردن مسلمانان شده است.

گفتنی است عربستان سعودی از کشته شدن دست کم 453 نفر از حجاج بیت‌الله الحرام بر اثر تراکم جمعیت در صحرای منی خبر داد. در این حادثه همچنین 719 نفر از حجاج زخمی شدند.

بیمارستان‌ها در مکه مکرمه در پی حادثه رمی جمرات به حال آماده باش در آمدند. مجروحان به بیمارستان مرکزی منا منتقل شده اند. این حادثه در حین برگزاری مراسم رمی جمرات در منا در روز پنجشنبه رخ داده است.(برای خواندن اخبار بیشتر اینجا را کلیک کنید)

انتهای پیام/
برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.