سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

حضور 4 هزار نفر در دوره‌های تابستانی مساجد قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت : برنامه اوقات فراغت مساجد برای دو گروه سنی هفت تا 15 سال با عنوان بوستان فراغت و 16 تا 25 سال با عنوان هسته فرهنگی طراحی شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی افزود:  در عموم شهرستان‌های استان قزوین 60 هسته فرهنگی و 50 بوستان معرفت فعالیت داشتند که مجموع، جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر را به خود جذب کرده بودند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین مطرح کرد: این هسته‌های فرهنگی و بوستان‌های معرفت در مجموع موفق شدند بیش از 400 نفر را در سطح استان قزوین برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستان در خود جای دهند.

این مسئول اضافه کرد: در پایان دوره تابستان به نفرات برتر که در کلاس‌ها و برنامه‌های گوناگون این دوره شرکت کردند جوایزی اهدا شد تا برای ادامه روند اجرایی نیز با سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین و مربیان فرهنگی همراه باشند و بتوان از آن‌ها به عنوان یک ظرفیت فرهنگی و آموزش دیده استفاده کرد.

نعمت‌الهی تصریح کرد: لازم است برای گروه‌های مختلف سنی شرکت‌کننده در دوره تابستانی مساجد استان قزوین برنامه‌های اجرایی گذاشته تا ضمن تداوم فعالیت‌های فرهنگی و ارتقای معنوی و دانش دینی نوجوانان و جوانان زمینه حضور پررنگ و اثرگذار این افراد در جامعه فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه نوجوانان و جوانان در اردوهای سیاحتی و زیارتی علاوه بر دریافت آموزش‌های مطلوب‌تر، انگیزه بالاتری نیز برای ارائه اقدامات فرهنگی در جامعه دارند خاطرنشان کرد: توجه فعالان فرهنگی به موضوع اردو اهمیت بسیاری دارد که تلاش می‌شود حداقل برای تعدادی از نفرات برتر دوره‌های تابستانی اردو برگزار شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.