در مراسمی یاد و خاطره شهدای روحانی استان قزوین گرامی داشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ تعداد شهدای روحانی کشور 4 هزار نفر است و 107 نفر از شهدای روحانی اهل استان قزوین هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران این مراسم گفت: برخی از دولتمردان به دنبال رابطه با آمریکا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت  : در کشور دو دیدگاه درباره آمریکا وجود دارد که یکی اور را کدخدا می داند و همه کارها را در رابطه با آمریکا گره می زند و دیگری دیدگاه مقابله با آمریکاست.

نماینده ولی فقیه  در سپاه پاسدارن دیدگاه دوم را  با سخن مقام معظم رهبری که فرمودند برای عمق استراتژیک و حفظ انقلاب هیچ راهی جز مقابله با آمریکا نداریم را ممنطبق دانست.

وی  خطاب به روحانیان گفت :  دلتمردان دارند افکار عمومی را برای رابطه با آمریکا آماده میکنند و این وظیفه شماست  که در منبر ها بر اساس حجت و ملاک که سخان رهبری است عمل کنید.
 
حجت الاسلام سعیدی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که آمریکا برای تسلط به ایران سه راه داشت که مهمترین آن گزینه نظامی بود که بعد از سال 94 این تلاش به دلیل قدرت نظامی ایران ناکام ماند.
 
وی گزینه  دیگر آمریکا را استفاده از سخت ترین تحریم ها بر علیه ایران دانست و گفت:  وقتی از این راه  هم ناکام ماند به دنبال دیپلماسی و تعامل آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن گفت :  آمریکا با دیپلماسی اگر چه پذیرفته است که بخشی از حقوق ما را بپزیرد اما به دنبال ایجاد جای پا و تسلط بر ایران است .

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها در زمان پساتحریم تفکرات آمریکایی را دنبال میکنند گفت همه رسانه ها باید در راستای تامین منافع ملی گام بردارند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.