سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

زیرساخت های مسکن مهر رودهن باید به سرعت تقویت شود

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های مسکن مهر مهرآباد باید به سرعت با حمایت وزارت خانه های زیربط تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حمید رضا مشهدی عباسی در مورد وضعیت مسکن مهر مهر آباد رودهن گفت: مسکن مهر از پروژه های مهم و عظیم عمرانی است که از دولت گذشته برای دولت تدبیر و امید به یادگار گذاشته شده است.

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: مسکن های مهر و تکمیل و واگذاری آنها برای دولت تدبیر و امید به یک معضل تبدیل شده است ولی دولت یازدهم وظیفه دارد وضعیت مسکن مهر را به سرانجام برساند.

مشهدی عباسی با تاکید براینکه زیر ساختا های مسکن مهر رودهن از وضعیت مناسبی برخوردار نیست اضافه کرد: دولت تدبیر و امید برای رفع کمبود ها و خلاء های زیر بنایی در این منطقه باید تدابیری ارزشی بیندیشد و با حمایت های خود در راستای رفع مانع نقدینگی به واگذاری و تکمیل مسکن مهر سرعت دهد.

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: وزارت راه و مسکن و شهرسازی باید عنایت خاصی به مسکن مهر مهرآباد رودهن داشته باشد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.