سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تجهیز تقاطع های قزوین به دوربین نظارت تصویری

10 تقاطع دیگر از شهر قزوین به دوربین های نظارت تصویری مجهز شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در مراسم افتتاح توسعه زیر ساخت های ترافیکی شهر گفت : سال گذشته  مراکز اصلی و تاریخی شهر در این طرح قرار گرفتند و امسال 10 کیلومتردیگر از تقاطع های میدان های جانبازان ، مینودر، ارتش ، شهید مدنی  ،سرداران و تقاطع شهید بابایی  که از مرکز دور بودند به دوربین های نظارت تصویری مجهز شدند .

وهاب میزانی افزود : برای اجرای این طرح 10 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی اضافه کرد: در این طرح تمام چراغ ها ی هوشمند از طریق فیبر نوری ، اطلاعات ترافیکی  را  به مرکز کنترل ترافیک ارسال می کند .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآورشد :  سال گذشته  10 کیلومتراز مراکز اصلی و تاریخی شهر  به این شبکه تجهیز شده است .

میزانی همچنین از پرداخت الکترونیکی کارت پارک از طریق کارت شهروندی خبر داد و گفت : این طرح در 2 هفته آینده اجرایی می شود .

در این مراسم همچنین از دوچرخه ای که در داخل تولید شده است  برای طرح دوچرخه اشتراکی رونمایی شد .

در این طرح 500 دوچرخه برای 6 ایستگاه در مراکز اصلی شهر در نظر گرفته شده است  و شهروندان می توانند با دریافت دوچرخه از یک ایستگاه  به ایستگاه دیگر بروند .

شهردار قزوین  در این مراسم از افتتاح تقاطع غیر همسطح نخبگان در22 مهر خبر داد و اضافه کرد : تقاطع غیر همسط مرحوم ابوترابی هم ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری می رسد .

استاندار هم با تجلیل از این دو طرح گفت : با توجه به بار ترافیکی که امروز شاهد آن هستیم نیاز به اجرای یک طرح مدیریتی هستیم .

روزبه  با تاکید براولویت قرار دادن انسان بر ماشین افزود : در این طرح باید رفتار های انسانی را هدف قرار دارد و می توان با آموزش ،فرهنگ ترافیکی را ترویج داد .


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.