سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

رژه نيروهاي مسلح در گیلان

در نخستين روز از هفته دفاع مقدس يگانهاي مسلح مستقر در گيلان ، در رشت رژه رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ این آیین صبح امروز با حضور نماينده ولي فقيه در گيلان ، فرماندهان نظامي و انتظامي و مسوولان ارشد استان برگزارشد و در آن يگانهاي نمونه نيروهاي نظامي و انتظامي مستقر در گيلان توانمندی ها و ادوات نظامی و خودرویی اقتدارشان را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در اسلام جهاد در راه خدا دفاع مقدس نامیده شده و کسانیکه در این راه جانشان را فدا می کنند نزد خداوند از جایگاهی خاص بهره مندند

آيت الله قرباني با اشاره به جنگ 8 ساله ايران اسلامي با استکبار جهاني و افزود : دفاع مقدس ملت ايران ، نمونه بارز دفاع از آرمانها و ارزشهاي ناب محمدي (ص) و انقلاب اسلامي است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، دفاع مقدس را نعمتي براي ملت و کشور دانست و گفت : ملت ایران در اين هشت سال صدها هزار شهید تقدیم اسلام کرد و به تمام دنيا نشان داد براي حفظ انقلاب از عزيزترين داراييهاي خود می گذرد و براي دفاع از کیان ایران اسلامی در آمادگي کامل است .

وی در ادامه به پيشرفتهاي خیره کننده کشور در عرصه هاي دفاعي اشاره کرد و افزود : در سايه رهبری داهيانه ي رهبر معظم انقلاب حفظ شور و شعور انقلابي و همدلي و همزباني دولت و ملت ، ایران اسلامی در حال فتح قله های سعادت و کمال است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.