سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری ارکستر سمفونیک اصفهان در هنرسرای خورشید

ارکستر سمفونیک اصفهان در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست این برنامه گفت: بعد از چندین سال برای نخستین بار است که گروه کنسرت سمفونیک اصفهان با حضور جمع کثیری از نوازندگان و آهنگ سازان برجسته اصفهانی به اجرای برنامه در اصفهان می‌پردازد.

احسان پوریان‌زاده افزود: این اجرا که با حمایت استاد " امیر اسلامی"، از آهنگسازان مطرح در عرصه بین المللی و توسط گروهی 60 نفره و با میهمانی چند ساز ایرانی همراه است به بازسازی چندین قطعه از موسیقی اصیل ایرانی از آهنگسازان بزرگ و برجسته پرداخته که برای نخستین بار برای اجرای سمفونیک و با نگاهی نو و نگرشی تازه بازسازی و اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: احیا و اشاعه موسیقی سنتی و اصیل ایرانی نخستین هدف از برگزاری این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل همزمانی این اجرا با هفته دفاع مقدس و ادای دینی کوچک به هشت سال دفاع مقدس،چند قطعه با مضمون وطن اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به تصنیف معروف " از خون جوانان وطن لاله دمیده " اشاره کرد.

وی همچنین از همراهی دو خواننده جهت اجرای قطعات خبر داد و تصریح کرد: علی سعیدی و محمد سعیدی آواز خوانی گروه را بر عهده دارند.
گفتنی است؛ این برنامه در تاریخ 2 مهرماه در دو ساعت 19 و 21 و در تاریخ 3 مهرماه از ساعت 19 در هنرسرای خورشید واقع در پل چمران، جنب شهرداری منطقه 7 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.