سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

35 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده علویجه

مدیرساخت وتوسعه راههای استان اصفهان از اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده علویجه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ حمیدرضا امیرخانی در خصوص جاده پرحادثه علویجه به سمت پلیس راه اصفهان تهران گفت : این مسیر به طول 40 کیلومتر است که عملیات احداث باند دوم آن از سال 91 آغاز شد و با توجه به اعتبارات تخصیصی 6 کیلومتر آن به بهره برداری و 5/14 کیلومتر از این محور تا نیمه دوم مهرماه آماده بهره برداری می باشد.

امیرخانی با توجه به کمبود اعتبارات و نبود اعتبارات مصوب برای این محور و با اشاره به طلب کار بودن پیمانکاران این بخش اظهار داشت : این اداره کل تاکنون نزدیک به 5 میلیارد تومان به پیمانکاران این بخش بدهکار است که با توجه به نیاز احداث یک دهانه پل 30 متری و یک تقاطع در محل سه راهی پلیس راه و در محل عبور کنارگذر غرب اصفهان جهت اتمام این پروژه 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در ادامه افزود : از محل اعتبارات ملی واستانی اعداد کمی به این طرح اختصاص داده شده که در صورت تامین اعتبار لازم 19 کیلومتر باقیمانده تا پایان سال 95 تکمیل و آماده بهره برداری خواهد بود .

مدیرساخت وتوسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان متذکر شد : تاکنون نزدیک به 18 میلیارد تومان در این محور هزینه شده که با توجه به پرتصادف بودن مسیر و وجود چندین شهرک صنعتی و کارخانه سیمان در این محور این طرح از اولویتهای این اداره کل جهت تکمیل می باشد .

وی در پایان از رانندگانی که از این محور عبور می کنند خواست تا با توجه به علائم و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی اقدام به تردد نمایند و از سبقت بیجا خودداری کنند . 


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.