سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستی: کاستی 3 هزار دستگاه اتوبوس در ناوگان

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر گفت: 10 هزار دستگاه اتوبوس باید براساس برنامه داشته باشیم که متأسفانه 7 هزار دستگاه اتوبوس در ناوگان وجود دارد که از این میان 500 تا 1000 دستگاه اتوبوس زمینگیر هستند.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز (سه شنبه) با قدردانی از جانبازان و ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از همه کسانی که در دوران دفاع مقدس برای ایران زحمت کشیدند، قدردانی می کنیم و یاد و خاطره آن‌ها همیشه، جاودانه خواهد ماند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم در روز یکشنبه شهردار تهران و یکی از اعضای حمل و نقل عمومی گزارش را به شورا ارائه دهند چرا که قرار بود سالی هزار اتوبوس اضافه کنیم که متأسفانه  این کار انجام نشد و از برنامه عقب هستیم.

دوستی بیان کرد: امسال 200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می شود اما حداقل باید 10 هزار اتوبوس داشته باشیم که متأسفانه در حال حاضر ناوگان 7 هزار اتوبوس دارد که از این میان 500 تا 1000 دستگاه اتوبوس متوقف هستند از این رو درخواست می‌کنیم که گزارش مفصلی در خصوص حمل و نقل به شورا ارائه دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.