سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

برخورد با تورهای غیر مجاز گردشگری درقزوین

با مجریان تورهای غیرمجاز گردشگری در قزوین برخورد می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از کلاهبرداری ها و بروز مشکلات احتمالی برای شهروندان صورت می گیرد.

محمدعلی حضرتی گفت: در همین راستا به دنبال تبلیغات برخی واحدهای غیر مرتبط با صنعت گردشگری در خصوص برگزاری تورهای مسافرتی، کمیته نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه بازرسان اداره کل نظارت بر اماکن عمومی استان از این واحدها بازرسی کردند که طی آن کلیه اقلام تبلیغاتی این مراکز جمع آوری و دستور پلمپ و توقیف جواز کسب واحدهای متخلف صادر شد.

وی افزود: افراد یا گروه هایی که اقدام به راه اندازی تورهای گردشگری غیرمجاز می کنند در صورت وقوع هر گونه حادثه قادر به پاسخگویی نیستند و برخورد با آنها مانع از وارد آمدن ضررهای جانی و مالی به گردشگران و تضییع حقوق آنان می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید بر لزوم اطلاع گردشگران از مجاز بودن فعالیت تورهای گردشگری اضافه کرد: تمامی دفاتر خدمات مسافرتی با داشتن مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و راهنمایان تور دارای کارت معتبر، مجاز به برگزاری تورهای مسافرتی هستند که نام و مشخصات آنها در پایگاه www.qchto.ir ذکر شده است.

شهروندان در صورت مشاهده تخلف و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد می‌توانند با شماره تلفن گویای 33685024 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.