سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبرها از سرخ پوشان تبریزی؛

درگیری تونی و عباسی در رختکن تکذیب شد

درگیری لفظی تونی اولیویرا و مدیر عامل تراکتور سازی تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال تراکتور سازی از سری رقابت‌های جام حذفی به مصاف صبای قم رفت که در پایان این سرخ پوشان تبریزی بودند که علی رغم یک بازی درگیرانه و پر برخورد توانستند حریف قمی خود را از پیش رو بردارند.

جر و بحث سرمربی تراکتور و مدیر عامل سرخ‌ها

سعید آقایی که در برابر صبای قم آخرین بازی خود را انجام داد باعث درگیری لفظی مدیر عامل و سرمربی شد.

ماجرا از این قرار بوده که عباسی برای تبریک گفتن به رختکن تیم رفته و به سراغ آقایی می‌رود و به او اعلام می‌کند که فکر رفتن از تراکتور را از سر به در کند که در ادامه شنیده می‌شود پیشنهاد  مالی کم عباسی با دلخوری آقایی مواجه می‌شود که وی گفت: برای تراکتور مفت بازی می‌کنم اما زیر بار چنین قرار دادهایی نمی‌روم در همین احوالات تونی به سراغ مدیر عامل رفته و با عکس العمل‌های خاص خود خواهان توافق و امضاء قرار داد جدید و راضی نگه داشتن آقایی می‌شود و می‌گوید: من تحت هر شرایطی خواستار ادامه حضور آقایی با تراکتور سازی هستم و نظر وی را جلب کنیم.

بحث‌ها بالا گرفته اما در نهایت تونی متقاعد می‌شود که سعید آقایی را در تراکتور حفظ کند البته برای پیگیری صحت و سقم این خبر با مسئولان تراکتور صحبت کردیم که شهریاری مدیر رسانه و روابط عمومی سرخ‌های تبریز گفت: به هیچ وجه این مطلب که تونی و عباسی در گیری لفظی پیدا کرده‌اند صحت ندارد.

وی در ادامه افزود: وقتی تیم یک بازی را توانسته با برد پشت سر بگذارد دیگر درگیری کاملا بی معنی است.

شهریاری ادامه داد: بطور حتم درگیری تونی و عباسی را تکذیب می‌کنم و فعلا از برد و صعود به مرحله بعدی خوشحال هستیم و به هواداران تبریک می‌گوییم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم که تراکتور سازی در ادامه مسیر خود بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

بازگشت تراکتور سازی به تبریز اعضا تیم فوتبال تراکتور سازی پس از برد شیرین مقابل صبای قم به تهران آمدند و در هتل المپیک اقامت کردند.

سرخ‌های تبریز ساعت 12 تهران را به مقصد تبریز ترک می‌کنند.

حضور دن گاسپار در قم

دن گاسپار مربی دروازه‌بانهای تیم ملی فوتبال کشورمان که برای بازی دیروز صبا و تراکتور سازی به قم رفته بود با مربیان پرتغالی تراکتور سازی ملاقات کرد.

این برخورد گرم و صمیمی باعث جلب توجه حاضران در ورزشگاه شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.