تیم فوتبال سایپا تهران پس از کسب پیروزی در جام حذفی در حرم امام رضا (ع) حاضر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کاروان تیم فوتبال سایپا تهران پس از کسب پیروزی در ضربات پنالتی مقابل سیاه جامگان مشهد ساعت 22 امشب به سمت تهران پرواز کرد.

تمرین صبح فردا نارنجی پوشان پایتخت از ساعت 11 برگزار می شود و بازیکنان اصلی در دیدار مقابل سیاه جامگان در این تمرین به ریکاوری پرداخته و پس از آن به استخر و سونا می روند.ضمن این که بازیکنان ذخیره نیز در این تمرین خود را برای جدال روز پنج شنبه برابر فولاد آماده می کنند.

غلبه باتجربه های سایپا در ضربات پنالتی

سایپا در شرایطی ضربات پنالتی مقابل سیاه جامگان را با برتری به پایان رساند که بازیکنان با تجربه نارنجی پوشان در ضربات پنالتی نقش مهمی ایفا کردند.جواد نکونام ،ابراهیم صادقی و مسعود ابراهیم زاده باتجربه های سایپا با گل کردن پنالتی های خود خراب شدن ضربه شاه علی دوست را جبران کردند.در حالی که بازیکنان با سابقه سیاه جامگان چون غلامرضا عنایتی و میثم حسینی با از دست دادن پنالتی های اول و سوم شاگردان جوان رمضانی را با استرس همراه کرده و یکی از عوامل حذف سیاه جامگان در جام حذفی لقب گرفتند.امیر تیزرو دیگر بازیکن سیاه جامگان بود که پنالتی خود را از دست داد.بهروز افشار تنها پنالتی زن موفق سیاه جامگان بود.

نبرد آقامعلم و عمو سیبیلو در جام حذفی

با پیروزی 1.0 تراکتورسازی برابر صبا در وقت های اضافه دیدار 2 تیم تیم های تراکتورسازی و سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند.

تلاش کادر پزشکی سایپا برای دیدار با فولاد

کادر پزشکی تیم فوتبال سایپا قصد دارد با ادامه روند درمانی رضا نوروزی،سجاد مشکل پور وحامد فلاح زاده تا قبل از دیدار برابر فولاد در هفته هفتم لیگ برتر آن ها را برای این مسابقه مهیا کند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار