سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

کشف 240 کیلوگرم تریاک در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای 2 عملیات و انهدام یک شبکه حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: 11 سوداگر مرگ دستگیر و 240 کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان سرهنگ روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پیگیرانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، مأموریت یکی از شبکه‌های حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر لو رفت.

قاسمی افزود: قاچاقچیان قصد انتقال شبانه یک محموله مواد مخدر از جنوب کشور و از محورهای کویری دامغان به شهرستان شاهرود را داشتند.

وی بابیان اینکه گروه‌های عملیاتی و اطلاعاتی جداگانه‌ای از مأموران انتظامی شهرستان‌های دامغان و شاهرود تشکیل شد افزود: با شناسایی خودروهای حامل مواد مخدر و مسیر عبور این محموله اقدامات کنترلی پلیس اجرا شد.

به گفته سرهنگ قاسمی عملیات دستگیری متهمان در ورودی شهرستان شاهرود آغاز و یک دستگاه خودروی پژو 405 به همراه چهار نفر متوقف شد.

وی تصریح کرد: خودروی دیگر قاچاقچیان که حامل محموله اصلی مواد بود قصد فرار از کمینگاه پلیس را داشت که با تیراندازی مأموران متوقف و 5 نفر دیگر از اعضای این شبکه بزرگ مواد مخدر دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی به کشف 137 کیلوگرم تریاک و 10 کیلوگرم شیره تریاک از خودروی پژو اشاره و افزود: در ادامه عملیات یک دستگاه سواری پراید که نقش اسکورت محموله را بازی می‌کرد نیز متوقف و راننده 28 ساله آن دستگیر شد.

قاسمی به انهدام شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: در این عملیات سه دستگاه خودروی سواری توقیف و دو تن از سوداگران مرگ براثر اصابت گلوله مجروح شدند.

وی به عملیات دیگر کشف مواد مخدر در استان سمنان گفت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس یک دستگاه کامیون ولووی حامل مواد مخدر در محور جندق دامغان شناسایی شد.

این مسئول انتظامی گفت: در این عملیات مشترک که با همکاری مأموران انتظامی استان لرستان اجرا شد کامیون حامل کود شیمیایی مقابل پلیس‌راه دامغان-جندق متوقف شد.

سرهنگ قاسمی به کشف 93 کیلو و 800 گرم تریاک از قسمت بار خودرو اشاره و خاطرنشان کرد: این محموله از استان فارس بارگیری و به مقصد تهران درحرکت بود.

وی بر نظارت کامل پلیس بر محورهای کویری و شناسایی سوداگران مرگ قبل از ورود به حوزه استان سمنان تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق مواد مخدر را به‌طورجدی دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کشف ، 240کیلوگرم ، تریاک ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.