فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام سه باند قاچاق و توقيف يك تن و 750 كيلوگرم ترياك و حشيش در 24ساعت گذشته در محورهاي ورودي اين استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سردار" عبدالرضا آقاخاني " با بيان اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و يگان تكاوري اين فرماندهي در سه عمليات جداگانه در 24 ساعت گذشته در محورهاي ورودي به استان انجام دادند سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر را شناسايي و منهدم كردند.

وي افزود: در اين سه عمليات، يك تن و 327 كيلو و 600 گرم ترياك و 422 كيلو و 600 گرم حشيش كشف ، تعداد هفت نفر قاچاقچي سابقه دار دستگير و سه دستگاه خودروي سبك و سنگين از آنان توقيف شد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه متهمان همگي غير بومي هستند، گفت: اين محموله در مرزهاي شرقي كشور بارگيري و به مقصد مركز و غرب كشور در حركت بود كه خوشبختانه با اشرافيت بالا و اقدام به موقع ماموران از دست قاچاقچيان خارج شد.

سردار آقاخاني مجموع كشفيات مواد مخدر استان از ابتداي امسال تا كنون را نزديك به 20 تن اعلام كرد و اظهار داشت: ميزان كشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزايش داشته است.

فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام 60 باند قاچاق مواد مخدر در شش ماهه امسال خبر داد و گفت: موضوع مبارزه با مواد مخدر در اولويت اول برنامه هاي اين فرماندهي بوده و در اين زمينه پليس با قاطعيت و جديت بيشتري وارد ميدان شده و مسيرهاي استان را براي سوداگران مرگ نا امن كرده است.


انتهای پیام/س

برچسب ها: توقیف ، مواد مخدر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.