سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چایچی: رایزنی‌ها را برای گرفتن مربی آغاز کردیم

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری گفت: رایزنی ها را برای گرفتن مربی در رشته‌های استقامت، نیمه استقامت و سرعتی دوچرخه سواری آغاز کردیم.

چایچی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مربی آلمانی که برای رشته استقامت و نیمه استقامت پیست و جاده قرار بود با او مذاکراتی داشته باشیم به ایران می آید تا پس از دیدار و بررسی برنامه های پیش رو با او تفاهم نامه ای به امضا برسانیم.
 
وی افزود: برای رشته سرعت نیز با مربی ایتالیایی مذاکراتی به همین منوال خواهیم داشت و پس از توافقات لازم برنامه های خود را آغاز می کند.
 
چایچی در خصوص رشته تریال یادآور شد: کمیته تریال به تازگی راه اندازی شده و به دنبال برگزاری مسابقات لیگ آن هستیم اما در حدی نیست که برای ادامه این رشته مسابقات بین‌المللی برگزار کنیم.
 
وی در خصوص رشته BMX خاطر نشان کرد: رشته BMX با توجه به اینکه المپیکی است باید با برنامه ریزی و کار پی در پی پیش برود تا تیم ملی خوبی داشته باشیم اما بعضی دوچرخه سواران رشته کوهستان هستند که می توانند در این رشته فعالیت کنند و آن را گسترش دهند.
 
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در ادامه تاکید کرد: البته اگر بتوانیم برای رشته BMX داخل ورزشگاه یک زمین در اختیار بگیریم می توانیم ورزشکاران خوبی پرورش دهیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.