سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

امضاي تفاهم نامه همکاری میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه یزد

مدیر کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد از امضاي تفاهم نامه همكاري فی مابين اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حبیب ا...کارگربا اشاره به تعداد هزار دانشجو براساس این تفاهم‌نامه آموزش میبینند  گفت: در راستای توسعه و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی و ارتقای مهارت آنها با توجه به نیاز بازار کار و رفع کمبودهای نیروی متخصص صنایع و جامعه، تفاهم نامه ای میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه یزد منعقد گردید.

کارگر افزود: با این پیش‌فرض که با اجرای دوره‌های آموزشی مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و همچنین در فضاهایی که از سوی دانشگاه یزد تحت عنوان کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در اختیار این اداره کل قرار خواهد گرفت، آموزش‌های مهارتی را به دانشجویان منتقل کنیم و از این طریق مشکل کسر مهارت دانشجویان و ورود دانشجویان و دانش‌آموختگان به عرصه کار را کاهش داده و اشتغال پایداری را ایجاد کنیم.  

کارگر اذعان داشت : پیش‌بینی می‌شود حدود یکهزار نفر از دانشجویان بتوانند
مدیر کل آموزش فني و حرفه اي استان ابراز امیدواری کرد براساس نتایجی که از این تفاهم‌نامه خواهیم گرفت این همکاری را توسعه خواهیم داد به‌گونه‌ای که بتوانیم اشتغال پایداری را برای دانشجویان و دانش‌آموختگان به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.