سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطبوعات به دنبال مباحث چالشی در حوزه سلامت هستند

مطبوعات به دنبال مباحث چالشی در حوزه سلامت هستند تا موجب فروش روزنامه‌ها و مجلات خود شوند.

دکتر یدالله سهرابی عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با انتقاد از هجمه‌های کارشناسی شده علیه جامعه پزشکی ابراز داشت: همه صنوف مشکلات و مباحث خود را دارند اما مطبوعات برای درآمدزایی بیشتر مباحث را به نظام پزشکی کشانده و موجب مشکلات عدیده‌ای برای جامعه پزشکی می‌شوند.

این داروساز ادامه داد: از طرف دیگر نظام پزشکی فاقد ابزار رسانه‌ای است و صدا و سیما نیز همکاری خوبی را با سازمان ندارد. جامعه پزشکی برنامه نقد را می‌پذیرد اما برنامه هجو را هرگز.  

وی با ابراز نگرانی از پخش برنامه‌های کارشناسی نشده صدا و سیما افزود: هجوها موجب می شود اعتماد میان پزشک و بیمار که سرمایه ما نیز محسوب می‌شود، با این هجو ها و برنامه‌های سخیف از دست رفته و ضررهای جبران ناپذیری را به کشور و به خصوص مردم وارد کند.

سهرابی با تاکید بر اینکه هر چه همکاری اعضای سازمان با سازمان متبوع خود هارمونی بیشتر و ساز کوک‌تری داشته باشد، صدای خوش موسیقی زیباتری را موجب خواهد شد که احساس آرامش را به جامعه پزشکی و مردم هدیه خواهد داد.

وی اضافه کرد: امیدوارم تمام کارهای سازمان برآیند رو به بالا و اثر سینرژی مثبت داشته باشد تا بتوانیم کجاوه‌ای که چند سالی به امانت دست ما سپرده شده است را به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منوچهر
۰۷:۱۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
بدانیم ارایه راهکاروتجربه راه گشاست وخبرنگارمتخصص همراه مناسب است