سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلمبرداری «بیست و سه روز» به پایان رسید

«بیست و سه روز» اثر مهدی گلستانه فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

محسن کیایی بازیگر و فیلمنامه‌نویس سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت آثار خود گفت: فیلمبرداری «بیست و سه روز» به پایان رسیده و در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

وی افزود: تدوین همزمان با فیلمبرداری انجام شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

کیایی در خصوص موضوع این اثر گفت: «بیست و سه روز» موضوعی اجتماعی و جدی دارد و در آن مردی بعد از بازگشت از سفر در قالب یک مهمانی خانوادگی با مسائلی روبرو می‌شود که سیر داستان را جلو می‌برد.

وی در ادامه اظهار داشت: بعد از اتمام «بیست و سه روز» و «پپرونی برای دیکتاتور» که مدتی است به پایان رسیده در حال استراحت هستم.

این بازیگر سینما در خصوص نیم‌‌بهاشدن بلیت سینماها بیان کرد: این مسئله موضوعی کارشناسی شده از سوی مسئولین است و طبیعتاً من یک کارشناس نیستم؛ اما باید بگویم اقدامی که مخاطب را به شکل مثبت با سینما آشتی دهد، به نفع سینماست و قطعاً رونق سینماها امتیاز مهمی است که قانون نیم‌بها به این رونق کمک کرده است.

کیایی همچنین عنوان کرد: نیم‌بها‌بودن و فروش در کیفیت فیلم‌ها تأثیری ندارد؛ چرا که کیفیت یک فیلم به فکر و ایده اولیه فیلمنامه، شروع تولید و روند آن در طول کار بستگی دارد و در صورتی که همه مولفه‌ها رعایت شود، طبیعتاً باعث جذب مخاطب شده و فروش خوبی به همراه دارد.

گفتنی است؛ عوامل «بیست و سه روز» عبارتند از :

بازیگران:محمدضا فروتن، محسن کیایی، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، خاطره اسدی، مریم بوبانی و نیکی مظفری.

تهیه‌کننده و کارگردان: مهدی گلستانه؛ دستیار اول کارگردان: رضا شایسته؛ مدیر برنامه‌ریزی: علی افشین‌راد، مجری طرح: پیمان جعفری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر تولید: وحید مشاری، تدوین:خشایار موحدیان، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، سرمایه‌گذاران:محمد علی تفکر، مهدی گلستانه.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.