سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش آمریکا برای ناکام گذاشتن طرح نظارت بر برنامه هسته ای رژیم صهیونیستی

منابع صهیونیستی از تلاش آمریکا برای ناکام گذاشتن طرح نظارت بر برنامه هسته ای این رژیم خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، منابع صهیونیستی صبح امروز اعلام کردند آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند پیش نویس طرحی را که از سوی کشورهای عربی تهیه شده و شامل نظارت بر تأسیسات هسته ای این رژیم است، ناکام گذارند.
رادیو اسرائیل اعلام کرد: اسرائیل و ایالات متحده تلاش دارند پیش نویس قطعنامه ای را که امروز قرار است در نشست آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین به رأی گذاشته شود، ناکام گذارند.
رادیو اسرائیل همچنین اعلام کرد: طبق این طرح، منطقه خاورمیانه باید از سلاح کشتار جمعی تخلیه شده و نظارت های بین المللی بر تأسیسات هسته ای اسرائیل وضع شود. "زئیف سنیر،" رئیس کمیته انرژی اتمی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: آنچه کشورهای عربی به دنبال آن هستند، تلاشی دیگر برای مبارزه با اسرائیل است.

وی تصریح کرد: این پیش نویس با انگیزه های سیاسی و با هدف منزوی کردن اسرائیل تهیه شده است. وی مدعی شد: اسرائیل به مذاکره مستقیم با همه همسایگان خود در تمامی مسائل مرتبط با امنیت منطقه پایبند است.

برخی گزارشهای غربی حکایت از آن دارد که رژیم صهیونیستی دارای 200 کلاهک هسته ای است. رژیم صهیونیستی مطبوعات را از ارائه هرگونه اطلاعاتی درباره برنامه هسته ای خود ممنوع کرده است. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.