الجزیره، طرح پیشنهادی پلیس رژیم صهیونیستی برای مقابله با مبارزان فلسطینی را بسیار خطرناک توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی به بررسی طرح جدید پلیس رژیم صهیونیستی برای مقابله با مبارزان فلسطینی پرداخت.

الیاس کرام -- خبرنگار شبکه الجزیره -- گفت: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی طرح رئیس پلیس این رژیم را برای مقابله با مبارزان فلسطینی تصویب کرد. این طرح شامل بندهای زیادی می شود و هدف اصلی آن سرکوب کسانی است که سنگ و بطری های آتش زا به سوی نیروهای اشغالگر قدس پرتاب می کنند. این طرح همچنین شامل استقرار هشتصد نیروی جدید در قدس می شود که به هزاران نیروی امنیتی در این شهر اضافه می شوند. 

در این طرح به استفاده از سگ های تهاجمی و آموزش دیده پلیس تاکید شده است. قرار است از سگ های آموزش دیده برای مقابله با فلسطینیانی استفاده شود که برای دفاع از خود از سنگ و بطری آتش زا استفاده می کنند. مبارزان فلسطینی برای دفاع از خود در مقابل تجهیزات پیشرفته نظامیِ ارتش رژیم صهیونیستی، سلاحی جز سنگ و بطری آتش زا در اختیار ندارند. 

نصب شبکه ای از دوربین های ویژه با قابلیت تصویربرداری در شب آن هم در بخش شرقی قدس، از دیگر بندهای این طرح است. علاوه بر این، هشت بالن نیز در آسمان مناطق حساس شهر قدس رها می شود که مجهز به دوربین های پلیس رژیم صهیونیستی هستند.  
 
خبرنگار الجزیره افزود: قرار است رژیم صهیونیستی با استفاده از افراد نفوذی که عرب نما نام دارند، به شناسایی فلسطینیانی بپردازد که از سنگ و بطری آتش زا برای دفاع از خود استفاده می کنند.
 
قرار است این افراد به میان تظاهرکنندگان فلسطینی فرستاده شوند. صهیونیست های عرب نما معمولا لباس های غیرنظامی فلسطینی به تن می کنند و به میان تظاهرکنندگان می روند تا کسانی را که سنگ پرتاب می کنند بازداشت می کنند. 

"بنیامین نتانیاهو" -- نخست وزیر رژیم صهیونیستی -- از دادستان کل این رژیم خواسته است اجازه استفاده از تک تیراندازها را برای هدف قرار دادن مبارزان  فلسطینی صادر کند. مجازات های دسته جمعی نیز در این طرح در نظر گرفته شده است که موضوع بسیار خطرناکی است.

 افزایش روند تخریب منازل فلسطینی ها از دیگر مواردی است که در این طرح به آنها اشاره شده است. به نظر می رسد این طرح، ظرف دو ماه آینده به اجرا گذاشته می شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار