سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

جشنواره فرهنگی ـ ورزشی نشاط شهروندی در قم برگزار می شود

این جشنواره فرهنگی ـ ورزشی نشاط شهروندی در تابستان و پاییز سال جاری در قم برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: سید رسول موسوی‌نژادی  از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط شهروندی خبر داد و گفت: در این جشنواره 10 رشته ورزش همگانی و 10 بازی بومی محلی برنامه‌ریزی شده که در تابستان و پاییز برگزار می‌شود.

سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری، اداره کل ورزش وجوانان، سازمان بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، اداره آموزش و پرورش و دستگاه‌های مرتبط دیگر از متولیان برگزاری این جشنواره هستند.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه مسابقات و برنامه‌های مختلفی فرهنگی و ورزشی در جشنواره نشاط شهروندی برگزار خواهد شد افزود: برنامه‌های ورزشی، ورزش همگانی مثل والیبال، بسکتبال و بازی‌های بومی و محلی  در سطح بوستان‌ها برای شهروندان به اجرا در می‌آید و به صورت مسابقه‌ای برگزار خواهد شد و به برندگان نیز جوایزی اهدا می‌شود.

موسوی‌نژادیان هدف از برگزاری این جشنواره را  نشاط در شهروندان عنوان کرد و تصریح کرد: امیدواریم زمینه‌ای برای مردم فراهم شود تا به سلامت خود توجه بیشتری داشته باشند و ورزش را جزء برنامه‌های اصلی زندگی قرار دهند.

وی ادر پایان خاطر نشان کرد: در این جشنواره به مردم می‌آموزیم تا علاوه بر سلامت جسم سلامت روحی خود را هم جدی بگیرند و برای رسیدن به این مهم تلاش کرده و با ورزش، سلامتی روحی و جسمی خود را تضمین کنند.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.