سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

برپایی بیش از هزار پایگاه جشن عاطفه ها در خراسان جنوبی

همزمان با سراسر کشور،هزارو 430 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها با شعار "مهر در انتظار همدلی"در استان خراسان جنوبی برپا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:از این تعداد 203 پایگاه ثابت و سیار توسط امداد، 50 پایگاه در مراکز نیکوکاری، 825 پایگاه در مدارس،162 پایگاه در مساجد و 190 پایگاه توسط بسیج با حضور هزارو 781 نفر نیروی انسانی برپامی شود.

سیدرضا حسینی با اشاره به بیست و یکمین سال برگزاری جشن عاطفه ها افزود: امسال این جشن در مرحله اول قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در طی دو روز در 26 و 27 شهریور در 605 پایگاه ثابت و سیار امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد و مصلی های باشکوه نماز جمعه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها ، در 825 مدرسه سطح استان در روز چهارشنبه 8 مهرماه با حضور دانش آموزان نیکوکار برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: 100 درصد درآمد پايگاه هاي مدارس و آموزش و پرورش پس از ثبت و ضبط در امداد به آموزشگاه مربوطه تعلق خواهد گرفت که در سال گذشته 93 میلیون تومان تحویل آموزش و پرورش شده است.

شماره حساب 0102102891005 بانك صادرات شعبه مركزي بيرجند بابت كمكهاي نقدی مردم خير استان اعلام شده است.

مردم سخاوتمند و نیکوکار خراسان جنوبی درسال گذشته بالغ بر 763 میلیون تومان كمك نقدي و غيرنقدي به این جشن ملی اهدا کردند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.