سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

اعزام دانشجویان جهادی قم به روستاهای محروم

گروه های جهادی دانشجویی از دانشگاه جامع علمی-کاربردی، پویش، فرهنگیان و پیام نور قم به روستاهای محروم مناطق حاجی آباد، قمرود و نیزار قم اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: محمد عمو عبداللهی معاون سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: گروه های جهادگر بسیج دانشجویی شهید احمدی روشن از دانشگاه علمی کاربردی، سفیران کار و تلاش از دانشگاه پویش و شهید علم الهدی از دانشگاه فرهنگیان در روستاهای شش امامزاده، کوه سفید، کاج و قشلاق فعالیت خود را آغاز و خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این گروه ها با رویکرد خدمت رسانی در زمینه های عمرانی فرهنگی-تبلیغی و آموزشی می باشد گفت:از جمله فعالیت های این اردو، در زمینه عمرانی ساخت منزل مسکونی برای یکی از نیازمندان روستا می باشد.

وی افزود:با توجه به نزدیکی شروع سال تحصیلی همچنین تصمیم به توزیع لوازم التحریر ایرانی اسلامی و برگزاری کلاس های مختلف آموزش قرآن، هنر و کمک درسی برای دانش آموزان را داریم.

معاون سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی قم تصریح کرد: قبل از برگزاری اردو برای مسوولین و اعضای این گروه های جهادی به مدت دو روز دوره توجیهی و آموزشی برگزار شده است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.